Retourneren

Onze service

Ben je toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dan zullen we dit zo goed en snel mogelijk oplossen. We hebben onze service op een rijtje gezet, zodat meteen duidelijk is wat je van ons mag verwachten:

  • Gratis je pakketje retour sturen.
  • 365 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  • Minimaal 2 jaar garantie op al onze producten.
  • Bij retour ontvang je het gehele aankoopbedrag terug.
  • Ook gebruikte of incomplete producten kunnen binnen 14 dagen retour (we vergoeden dan 75%).
  • Bij retour: je geld binnen maximaal vijf werkdagen weer op je rekening (maar vaak al binnen een dag).
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen drie tot vijf werkdagen weer een werkend product in huis.

Garantie bij defecten

Ditverzinjeniet garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Op alle producten zit minimaal 2 jaar garantie. Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.

Heb je klachten over een product? Meld je product(en) aan via ons retourformulier. Je ontvangt dan verdere instructies. Retourgezonden artikel(en) worden gecontroleerd en vervangen of indien mogelijk gerepareerd en opnieuw verzonden.

Ruilen of retourneren

Ditverzinjeniet staat achter haar producten. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan kan je deze zonder opgaaf van reden retourzenden. Dit kan tot 365 dagen na ontvangst van je bestelling met inachtneming van onze algemene voorwaarden. Wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag binnen maximaal 5 werkdagen (maar meestal al binnen een dag) weer op je rekening staat.

Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele verpakking zit. Mocht je het product al in gebruik hebben genomen en heeft het gebruikssporen, maar bevalt het toch niet? Of heb je de verpakking niet meer? Ook dan doen wij niet moeilijk en kun je het product nog retourneren. We vergoeden dan 75% van de aankoopwaarde. Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst).

Vul voordat je een artikel opstuurt altijd eerst ons retourformulier in. Je ontvangt dan instructies voor het retourzenden van een artikel.

Gepersonaliseerde producten

Omdat gepersonaliseerde producten speciaal voor jou gemaakt worden, is het niet mogelijk deze te retourneren. Ben je toch niet tevreden met het product (heb je bijvoorbeeld een typefout gemaakt)? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Uiteraad bieden wij wel dezelfde garantie op gepersonaliseerde producten als op onze andere producten. Komt een gepersonaliseerde product dus bijvoorbeeld beschadigd aan, neem dan contact met ons op door ons retourformulier in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.

Vragen of klachten

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Bel of mail ons, we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Ben je van mening dat wij je klacht niet goed hebben opgelost? Dan kun je je wenden tot de onafhankelijke Geschillencommissie Europese online geschillenplatform (ODR).

Bellen

+31(0)85 303 27 66

(ma t/m vr 9.00 – 17.00)

Mailen

[email protected]

(op werkdagen meestal antwoord binnen 1 uur)